Opruiming mooie stoffen 8,50 per meter - deel 3 !!! Rozen, taupe, reproductie

maandag 24 oktober 2016

Hier deel 3 van de stoffen die ik opruim.

Ik wil eens lekker gaan opruimen en daarvoor neem ik een lekker stel stoffen mee naar Nederland.
Jullie kunnen ze zelfs van te voren apart laten leggen en dan gaan ze in november in Nederland op de post.
Alles op deze foto's zal 8,50 per meter zijn en 5,-- voor een halve meter, voor de laatste stukken van de rol maak ik een mooi prijsje. Dit geldt niet voor de stoffen die ik bij mij heb in de houten bakken.

O.a. Quiltgate, Benartex, Robert Kaufman, Marcus Brothers enz.



stof 60, Reproductie stof - Nancy Gere, Shenandoah Valley
stof 61
stof 62,  zacht geweven katoen 1,50 breed

stof 59, zacht geweven katoen 1,50 breed
stof 63
stof 64
stof 65
stof 66
Zet de nummers van de stof en de hoeveelheid stof in een mailtje.
Voor mijn LES ROOSTER met allerlei leuke WORKSHOPS in november kijk op SITE

Voor nu Quilty Greets, BABETTE.
Volg mij ook op:
Mijn blog bij BERNINA met vaak veel tips
Mijn Nieuwsbrief met o.a. de laatste nieuwtjes, receptjes en gratis patroontjes.Bloglovin
En sinds kort ook op Instagram

0 reacties:

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.