Opruiming mooie stoffen 8,50 per meter - deel 2 !!! Rozen, taupe, reproductie

zondag 23 oktober 2016


Hier deel 2 van de stoffen die ik opruim.

Ik wil eens lekker gaan opruimen en daarvoor neem ik een lekker stel stoffen mee naar Nederland.
Jullie kunnen ze zelfs van te voren apart laten leggen en dan gaan ze in november in Nederland op de post.
Alles op deze foto's zal 8,50 per meter zijn en 5,-- voor een halve meter, voor de laatste stukken van de rol maak ik een mooi prijsje. Dit geldt niet voor de stoffen die ik bij mij heb in de houten bakken.

O.a. Quiltgate, Benartex, Robert Kaufman, Marcus Brothers enz.


stof 20 
stof 21
stof 22 (meer zacht roze)
Klik voor groot voorbeeld kleur stof 22
stof 25
stof 26
Stof 27
stof 30 5 euro per meter!
stof 31 fossil fern
stof 32
stof 33
stof 34
stof 35
stof 36
stof 37
stof 38 Jinny Beyer
stof 39 met een vleugje goud, mooi voor Japans met goude quilts.
stof  40
stof 41 ongeveer 1 meter
stof 43
stof 46
stof  47 Judie Rothermel
stof 48
stof 49
stof 52 WITTE glow in the dark
stof 52 glow in the dark een licht met donkere foto samen gevoegd.
stof 54
stof 55 de blokjes zijn iets kleiner dan op de foto
stof 56
stof 57
stof 58 Judie Rothermel, met dank aan mij zoon van 11 voor de foto
Zet de nummers van de stof en de hoeveelheid stof in een mailtje.
Voor mijn LES ROOSTER met allerlei leuke WORKSHOPS in november kijk op SITE

Voor nu Quilty Greets, BABETTE.
Volg mij ook op:
Mijn blog bij BERNINA met vaak veel tips
Mijn Nieuwsbrief met o.a. de laatste nieuwtjes, receptjes en gratis patroontjes.Bloglovin
En sinds kort ook op Instagram


0 reacties:

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.