Opruiming mooie stoffen 8,50 per meter - deel 1 !!! Rozen, taupe, reproductie

zaterdag 22 oktober 2016

Hoi Iedereen,

Ik wil eens lekker gaan opruimen en daarvoor neem ik een lekker stel stoffen mee naar Nederland.
Jullie kunnen ze zelfs van te voren apart laten leggen en dan gaan ze in november in Nederland op de post.
Alles op deze foto's zal 8,50 per meter zijn en 5,-- voor een halve meter, voor laatste stukjes van de rol maak ik een mooi prijsje. Dit geldt niet voor de stoffen die ik bij mij heb in de houten bakken.

UITVERKOCHT!!!
stof 2
stof 3
stof 4
stof 5
stof  6 dear jane panel 7,65 PER PANEL VAN 90 CM
stof 6 dear jane panel (eigen foto) 7,65 PER PANEL VAN 90 CM
stof 7
stof 8
stof 9
stof 10
UITVERKOCHT!!!
stof 12
stof 13
stof 14 (is veel rozer)
stof 15
stof 16
stof 17
stof 18 (linnen achtig)
stof 19 Fossil Fern (Benartex)


Er volgen er nog meer, maar dit is het dus even voor nu.

Zet de nummers van de stof en de hoeveelheid stof in een mailtje.

Voor mijn lesrooster met allerlei leuke workshops in november kijk op SITE

Voor nu Quilty Greets, BABETTE.
Volg mij ook op:
Mijn blog bij BERNINA met vaak veel tips
Mijn Nieuwsbrief met o.a. de laatste nieuwtjes, receptjes en gratis patroontjes.Bloglovin
En sinds kort ook op Instagram

0 reacties:

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.