Heerlijke Umbrische Olijfolie!

zaterdag 1 oktober 2016

Lieve mensen,

Ik wilde jullie even laten weten dat het nog 2 dagen (tot maandagochtend 3 oktober) mogelijk is om de olijfolie te bestellen die ik dan voor de echte liefhebber mee neem naar NL. Dat is toch een ontzettend leuk cadeautje voor jezelf of voor een vriend of vriendin die van koken houdt. Een lekker cadeautje om aan iemand te schenken bij Sinterklaas of Kerst.
zie hier hoe knapgroen die umbrische olijfolie is
Daarbij is het mogelijk om dit op te halen op een punt waar ik les geef zodat er geen verzendkosten zijn, maar ook tante post behoort tot de mogelijkheden. Klik HIER om te zien waar ik les geef en je de olie kan ophalen, tevens is het mogelijk om de olie op te halen in Enter op 14 november.

alle flessen op een rijtje
Verder is het niet alleen olijfolie dat ik mee neem, want ik neem ook potjes mee met Italiaans gekruid zout. Dit zout is zo lekker op een gebakken of een gekookt eitje, op een biefstukje, of wat denk je van aardappeltjes in olijfolie bestrooid met dit zout en dan in de oven, allemaal overheerlijk op zuid-Europese gerechten. Wij gebruiken dit zout en de olie iedere dag ;-) Overigens is het zout nog te bestellen tot half oktober.
in ieder potje zout zit 125 gram
Om de olijfolie of de potjes zout te bestellen of het prijslijstje op te vragen, klik hier CONTACT OF MAIL.


Wil je meer weten over mijn workshops zoals machine quilten, machinaal patchwork klik dan HIER
Workshop speciaal voor de BERNINA 7 EN 8 serie
Dat was het weer voor nu, ik sluit af met Quilty Greets, BABETTE

Volg mij ook op:
Mijn blog bij BERNINA met vaak veel tips Mijn Nieuwsbrief met o.a. de laatste nieuwtjes en soms receptjes en gratis patroontjes.Bloglovin
Instagram
  

0 reacties:

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.