3-Dimensionale applicatie

dinsdag 11 oktober 2016


Het is toch wat, zie ik dat ik hier nog helemaal geen update of zelfs niet heb geschreven over mijn 3-dimensionale bloemen! Ikzelf vind ze zo mooi worden!! Nou hier snel wat foto's.

Dit was het begin, experimenteren met verschillende 3-dimensionale bloemen. Overal zitten andere technieken in.
Zo zien de bloemen er uit op de achtergrond, maar nog helemaal met rijgdraadjes, want nog niet alles is geappliqueerd.
Weer een mijlpaal alle rijgdraadjes er uit.
 Detail van wat bloemen.
 Mijn klapstuk, mijn mooiste bloem in het perkje!!
 De laatste bloem zit er ook op, maar het hart is nog niet af.
 Inmiddels de eerste rand er aan, maar de quilt is nog niet klaar. In de hoeken komt, ondanks dat ik wat anders had gepland toch weer applicatie.
Detail van de laatste bloem, in het hart moeten nog heel wat steekjes gezet worden om het op te vullen.

Ik hoop het quiltje af te hebben (de top) voor ik naar NL ga, dan kunnen mijn cursisten 'm zien! Het scheelt niet veel meer,

Voor wie geïnteresseerd is, er zijn bij verschillende workshops nog plaatsen vrij, bijvoorbeeld bij machine quilten voor beginners in Oosthuisen bij de Quiltmuis is nog 1 plekje vrij.
Maar ook bij andere workshops. Kijk voor het aanbod even op mijn site Quiltstudio Babette Les Agenda

Dat was het weer voor nu, ik sluit af met Quilty Greets, BABETTE

Volg mij ook op:
Mijn blog bij BERNINA met vaak veel tips Mijn Nieuwsbrief met o.a. de laatste nieuwtjes en soms receptjes en gratis patroontjes.Bloglovin
Instagram

2 reacties:

ria zei

WAUW wat mooiiii !!!
Groetjes Ria

Ageeth Dorsman zei

Supermooi, Babette, je drie-dimensionale bloemen! En wat een werk zal dit geweest zijn, maar wel een werk met indrukwekkend resultaat!
Groetjes van Ageeth.

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.