Les Agenda november 2016

vrijdag 5 augustus 2016

Hey Lieve mensen,

Nog heel eventjes geduld en dan komt de nieuwe lesagenda weer op de website van 
Quiltstudio Babette.

Er zijn weer een aantal nieuwe leuke workshops, zoals deze Echo's en Rasters, want die zijn best wel lastig te quilten. Echt een doorpakkertje ;) , maar er is zoveel mee mogelijk! 

Heb je interesse in deze workshop dan kan je vast opgeven voor november. Want de workshop zal maar 2 x worden gegeven. 1 x op dinsdag 22 november in Nieuwegein bij van Huissteden en 1 x op 16 november bij de Sampler in Haarlem, met een beperkt aantal plaatsen, want er zijn al deelnemers voor deze workshop. Opgave kan via de contactpagina van mijn site.



Een ander leuk nieuwtje is dat ik nu ook op Instagram te vinden ben. 
Kijk hier:: Babette op Instagram. Ik ben nu alle foto's er op aan het zetten vanaf dat ik ben begonnen met quilten. Elke dag groeit mijn account een stukje en bij mij komen alle herinneringen boven van de tijd dat ik de quiltjes maakte of met wie ik ze maakte. Nou kijk zelf maar even.

Dit was het even voor nu, vast en zeker binnenkort weer een berichtje!!

Voor nu Quilty Greets, Babette.
http://quiltstudiobabette.com/

0 reacties:

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.