Zo even wat doen aan geschiedenis voor....

vrijdag 19 februari 2016


het weekend begint  *Ü*

Voor mijn de kleine lezing/verhaaltje workshop trapunto op 12 maart in Haarlem, ben ik lekker bezig met het bestuderen van de geschiedenis van trapunto, boutis, quilten enz. Al jaren informatie opgezocht en nu is het lezen en schrijven geblazen! Wel erg leuk om te doen!! P.S. er zijn nog plekjes voor deze workshop vrij!!


Wat denken jullie van dit prachtige jasje?

 of dit mutsje en rok?

 en de oudste van het stel, de trapunto met het verhaal van Tristan en Isolde er op.

Zo bijzonder hoe alles is ontstaan en hoe alle technieken door de eeuwen heen hun oorsprong hebben en weer samen komen door heel Europa. Ik voel me dan zo rijk om hier deel van uit te maken.

Nog eventjes verder gaan om alles mooi samen te vatten!

Voor nu Quilty Greets, BABETTE.

Volg mij ook via:: Mijn Nieuwsbrief of Bloglovin

Voor diegenen die interesse hebben in mijn workshops, kijk eventjes hier:: http://quiltstudiobabette.com/index/cursussen.html




0 reacties:

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.