!!! Gratis Veren Quiltpatroon !!!

zondag 7 februari 2016

Hey Allemaal,

Vanuit een grijs Italië een hele goede zondag gewenst!!!
Wat ben ik hier allemaal aan het doen, nou ik heb weer allerlei leuke plannetjes.
Welke, nou uh, speciaal voor de lezers van mijn nieuwsbrief die enkele malen per jaar uit komt, weer eens op een klein cadeautje trakteren. 
Het cadeautje is een nieuw veren quilt patroon, die bijgesloten zal zijn als bij de eerstvolgende editie van mijn nieuwsbrief.
Èn een extra patroon verloot ik aan 1 van de lezers van mijn nieuwsbrief, die een gezellig/leuk berichtje achterlaat op mijn blog of op mijn Facebookpagina Ben je nog niet met mij bevriend op facebook, dan mag je mij gewoon een vriendschapsverzoek doen, maar je kan dus ook hier op mijn blog reageren. 
Vergeet je niet op te geven voor mijn NIEUWSBRIEF kan je hier doen, want anders kun je het patroon/extra patroon niet ontvangen. De uitslag van de wedstrijd zal donderdagavond 11 februari zijn!
Heb je het patroontje al gevonden?? Het zit een beetje verstopt achter het bovenste patroon...

Een foto van het patroon dat in de volgende editie van de nieuwsbrief komt èn erachter het te winnen 2e patroon.
Maar.... 
hier wel een foto van de gequilte versie van het te winnen extra patroon. Het patroon kan je natuurlijk ook vergroten ;-) Wat een mooie hè??
De gequilte versie van het te winnen patroon!
O en voor diegenen die interesse hebben in mijn workshops, kijk eventjes hier:: http://quiltstudiobabette.com/index/cursussen.html

Voor nu Verige Quilty Greets, BABETTE.
Volg mij ook via:: Mijn Nieuwsbrief of Bloglovin

0 reacties:

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.