OHW, Hoe Cool is dit??? Filmpje !!!

woensdag 7 oktober 2015


Hey Iedereen,

Dit is nou mijn vertrouwde stekkie in Nederland waar ik les geef, bij Naaimachinehandel van Huissteden.
Over een kort tijdje sta ik er zelf weer!!!
Ik mag wel zeggen dat ik super trots ben op deze bijzondere mensen van de winkel. De eigenaren, de medewerksters en van mijn cursisten zie je hier aan het werk. Even genieten om ze alvast weer te zien. Ikzelf geef hier inmiddels alweer zo'n 8 jaar met ontzettend veel plezier les.



Nog even snel over mijn probleem met het contactformulier van de site. Die doet het weer gewoon, pfff gelukkig maar!!!

Nou, dat was een kort maar krachtig berichtje van mij en voor nu Quilty Greets, BABETTE.

P.s. de workshops die ik geef kunnen jullie hier vinden, Workshops
Vragen stellen of opgeven voor een workshop kan weer hier, Contact
èn je opgeven voor de nieuwsbrief kan hier, Nieuwsbrief


0 reacties:

Blog contents © de Quiltschuur goes Italy 2010. Blogger Theme by Nymphont.